Nu mai este de mult un secret pentru nimeni faptul că prezenţa online joacă un rol cheie în succesul unui număr foarte mare de afaceri. Prin urmare instalatorii profesionişti caută cele mai bune soluţii pentru a se prezenta eficient în mediul online. Vă prezentăm cele mai bune metode în sensul acesta.
Mesteri Locali este o platformă pe care veţi fi listaţi alături de mai mulţi specialişti din domenii variate. Apelând la o platformă aşa cum este şi Mesteri Localiveţi fi listat alături de alţi specialişti din domenii variate. Vestea bună este că vă puteţi prezenta corect produsele şi serviciile şi în plus vă puteţi diferenţia de concurenţi prin sistemul de recenzii. Un instalatorcare are pagină pe această platformă poate uşor să se diferenţieze de concurenţi datorită acestor recenzii. De asemenea, puteţi fi clasat local şi veţi răspunde la căutările locale, ca de exemplu electrician sector 3. Clienţii au inclusiv posibilitatea de a rezerva cele mai bune servicii direct pe site.
Publicitate cu plată
Acesta este un tip de model de marketing utilizat pentru promovarea unei afaceri online. în cazul în care difuzați anunțuri plătite pe motoarele de căutare și agentul de publicitate (în acest caz o companie de instalații sanitare) plătește o mică taxă atunci când un potențial client dă click pe respectivul anunț și ajunge pe site-ul web.
Publicitatea plătită aduce trafic și crește expunerea pentru afacerea pe care o aveţi. Cea mai bună parte a acestei metode de marketing pe motorul de căutare (în comparație cu publicitatea tradițională) este că veți fi taxat numai atunci când cineva dă click pe anunțurile pe care le difuzați. Tineți cont însă de domeniul de activitate. Pentru o firma de constructii, costul acestor reclame poate ajunge foarte sus într-un timp scurt pentru căutari de tipul firma constructii Bucuresti datorită competiției in domeniul de activitate.
De asemenea PPC nu poate rula pe pilot automat, niciodată și va necesita o monitorizare continuă și iterații ori de câte ori vedeți că unele dintre anunțurile făcute nu au performanțe mai bune decât înainte. PPC nu este un înlocuitor pentru SEO, dar, în schimb, se completează reciproc și generează rezultate mai rapide.
Apelând însă la Mesteri Locali este mult mai uşor şi mai simplu să obţineţi mai multe rezultate pozitive pentru că de campanii şi de promovare se ocupă doar specialiştii din spatele platformei, ceea ce înseamnă că nu trebuie să depuneţi efort în sensul acesta. Tot ce trebuie să faceţi este să vă creaţi pagina de profesionistşi să selectaţi gama de servicii pe care le oferiţi.
Promovarea încrucișată
Promovarea încrucișată este o modalitate bună de a accesa o bază de clienți la care nu ați putut ajunge altfel. Este o modalitate excelentă de a vă promova afacerea, sporind expunerea și vizând un public stabilit, economisind totodată mult timp și bani.
Social media este cel mai popular canal care colaborează cu ușurință cu companiile pentru promovări încrucișate. Găsiți companii care vă completează afacerea și oferă o valoare suplimentară bazei de clienți. Apoi trimiteți un e-mail fiecăreia dintre ele, spunându-le că doriți să colaborați și că vă puteți promova reciproc produsele / serviciile pe rețelele sociale. Puteți crea un videoclip care să demonstreze serviciile partenerului în schimbul acelorași servicii, spre exemplu daca sunteti instalator Bucuresti.
Co-sponsorizarea unui eveniment poate fi utilă, deoarece reduce costurile la jumătate, oferindu-vă totuși posibilitatea de a vă conecta cu clienții altor companii. Când ați ales un partener de promovare încrucișată (de exemplu, un peisagist), vedeți dacă există parcuri publice care au nevoie de un serviciu de instalații sanitare și doresc să colaboreze un peisagist. Cu o colaborare comună, veți putea să vă promovați serviciile reciproc şi să aveţi împreună mai mulţi clienţi.
Apelând la Mesteri Localiputeţi accesa o bază largă de companii din diverse domenii şi puteţi fi accesat de ele. Specialiştii de pe site vor verifica ce alte companii se mai află în aceeaşi nişă de activitate şi vor vrea să obţină colaborări de la firme cu servicii complementare. Este posibil ca un constructor care realizează interioare să aibă nevoie de un instalatorcaz în care va contacta unul foarte bun de pe platformă, în funcţie de numărul de stele şi de tipul recenziilor pe care acesta le are. În felul acesta este mult mai uşor să fie obţinute cele mai bune rezultate şi un număr mare de clienţi, într-un timp foarte scurt.